PDA

Επιστροφή στο Forum : Δυσκολια εκκινησης κινητηρα


JL_e10
26-01-07, 15:23
Επιτελους δημοσιευση!!! Μετα απο καιρο...
Εδω κ 5-6 χρονια που καθαριστηκαν τα μπεκ αντιμετωπιζω κατι το οποιο μου χει σπασει τα νευρα. Ο κινητηρας δεν "σκαει" με την πρωτη. Πρεπει να γυρισω το κλειδι μια φορα για κανα sec κ μετα αλλη μια για να παρει. Καποια στιγμη...
Κατα τα αλλα δεν μου εχει παρουσιασει προβλημα οπως κοπιασματα ασταθεια στο ρελαντι η κατι αλλο που μπορει να σχετιζεται με προβλημα στα μπεκ. Τι μπορω να κανω για να απαλλαγω απο αυτο? Θα με σωσουν μπεκ η μπεκιερα απο αλλο TOYOTA? Ελπιζω σε συντομη κ διαφωτιστικη απαντηση.

Υ.Γ: Καλο το αβταρ? Το corollaκι μου ειναι!!!

akis308
26-01-07, 16:10
Δοκίμασε να ανοίγεις το διακόπτη και να περιμένεις λίγο μέχρι να τραβήξεις τη μιζιά...
Για κάντο και πες μας, πάλι δεν παίρνει αμέσως?

stm2001gr
26-01-07, 18:41
νομίζω ότι χρειάζεσαι διακόπτη. όταν τα παίζουν οι διακόπτες συνήθως δεν μπορούν να δώσουν ρεύμα στον κινητήρα την ώρα που γυρίζεις το κλειδί στη λειτουργία της μίζας. Οφείλεται σε φυσιολογική φθορά, φυσικά από την πολλή χρήση. Θα το καταλάβεις αν δεις να σβήνουν οι ενδείξεις του καντράν την ώρα που μιζάρεις. Μην το αφήσεις όμως έτσι γιατί η μίζα θα σου πει τα κάλαντα.

akis308
26-01-07, 22:26
μα οι δικές μου ενδείξεις σβήνουν από την πρώτη μέρα, όταν γυρνάει η μίζα.
Βασικά κόβεται επίτηδες το ρευμα για να μην καεί κάτι από υπέρταση.

stm2001gr
28-01-07, 21:51
Άντε ρε δεν το ήξερα. εμένα δεν σβήνουν τα όργανα όταν γυρίζει η μίζα. κλείνουν φυσικά ανεμιστήρες ραδιοσιντι κλπ .

diafanh-psyxh
28-01-07, 22:17
στο Ε101 όταν το αγοράσαμε παρουσιαζόταν παρόμοιο πρόβλημα.δηλαδή έπρεπε να επιμείνεις με τη μίζα για να πάρει αλλά πάντα έπερνε.το πήγε στην ΤΟΥΟΤΑ τότε ο πατέρας μου και κάτι του είχαν ρυθμίσει και από τότε πέρνει μπρος με μια μιζιά.
εσένα με παρατεταμένη προσπάθεια πέρνει?

JL_e10
29-01-07, 00:15
σας ευχαριστω για τις απαντησεις ολους. διαφανη ψυχη ναι αν επιμεινω με την μιζα παιρνει. μηπως θυμαται ο πατερας σου να σου πει τι ακριβως του ρυθμισανε κ το κοστος επισκευης? ακη θα δοκιμαζα τωρα αυτο που μου λες αλλα ειναι βραδυ κ με τον ψοφο που χει εξω θα σκασει με την πρωτη.

sphinxgr
10-03-07, 21:54
Και μένα το κάνει... Ζορίζεται λιγάκι αλλά τα καταφέρνει! Δε το έχω ψάξει βέβαια... Κάνει σα να μην έχει μπαταρία.

E101 με 250.000km, ας βγάλει και κανά πρόβλημα τόσα χρόνια, έχει κατάντησει κουραστική πλέον, μόνο λάμπες καθε 5 χρόνια αλλάζω... :)

diafanh-psyxh
10-03-07, 22:19
ο πατέρας μου θυμάται μόνο ότι είχαν ρυθμίσει κάποιοι διάκενο.τπτ παραπάμω και φυσικά επειδεί πάνε σχεδόν 10 χρόνια για τιμή....άστο

wastegate
11-03-07, 10:24
Εμενα πλεον οταν το βαζεις μπροστα ουτε το ραδιο κλεινει ουτε τπτ..

michalex
20-03-07, 12:45
Και μένα το κάνει... Ζορίζεται λιγάκι αλλά τα καταφέρνει! Δε το έχω ψάξει βέβαια... Κάνει σα να μην έχει μπαταρία.

E101 με 250.000km, ας βγάλει και κανά πρόβλημα τόσα χρόνια, έχει κατάντησει κουραστική πλέον, μόνο λάμπες καθε 5 χρόνια αλλάζω... :)


συχνά τις αλλάζεις φίλε μου.292.000km και συνεχίζει(αe101).με άλλο
αυτοκίνητο
δεν νομίζω να βλέπαμε αυτά τα χλμ και πάντα αξιόπιστα.στα 300.000 θα
του κάνω ένα πάρτι με καλεσμένες πολλες corollitses.

endurasKE-30
20-03-07, 13:11
Εμενα πλεον οταν το βαζεις μπροστα ουτε το ραδιο κλεινει ουτε τπτ..

Ρε Μπιλι εξαρταται απο που του εχεις δωσει τροφοδοσια.
Αν του εχεις δωσει τροφοδοσια κατευθιαν απο τη μπαταρια και οχι μεσω του διακοπτη της μιζας τοτε δε θα κλεινουν.

Φιλε JL_e10 εμένα μου ακουγεται σαν να εχεις πολυ αβανς στο μοτεράκι σου και πεσμενη μπαταρια.
Το προβλημα ειναι εντονωτερο οταν το μοτερ ειναι ζεστο?

JL_e10
11-04-07, 00:18
Ξεχασα βασικα να σας πω κατι που μου κινει την περιεργεια. Οταν ο καιρος ειναι ζεστος μου βγαζει την πιστη μεχρι να "σκασει". Αν ομως ο καιρος ειναι κρυος δεν προλαβαινω να γυρισω την μιζα κ παιρνει! Ρε παιδια μηπως φταιει κ οτι τα μπεκ καθαριστηκαν με ζεστο μειγμα ενω κανονικα θελουν κρυο?

JL_e10
11-04-07, 00:34
Ρε Μπιλι εξαρταται απο που του εχεις δωσει τροφοδοσια.
Αν του εχεις δωσει τροφοδοσια κατευθιαν απο τη μπαταρια και οχι μεσω του διακοπτη της μιζας τοτε δε θα κλεινουν.

Φιλε JL_e10 εμένα μου ακουγεται σαν να εχεις πολυ αβανς στο μοτεράκι σου και πεσμενη μπαταρια.
Το προβλημα ειναι εντονωτερο οταν το μοτερ ειναι ζεστο?

Φιλτατε για το αβανς δεν ξερω αν και κατα ποσο ειναι σκαλισμενο αλλα δεν ειναι ουτε η μπαταρια το προβλημα. Οπως ειπα στην αρχικη μου δημοσιευση το προβλημα αυτο το χει 5 χρονια κ την μπαταρια την αλλαξα πριν 2.5 χρονια. Ουτε τοτε αλλαξε τιποτα.
Οταν λες για ζεστο μοτερ τι εννοεις? Να παω να το αναψω ξανα ενω δουλευε πιο πριν (σταση για μιση ωρα για καφε ας πουμε κ μετα συνεχεια)? Σε αυτη την περιπτωση "σκαει" με τη μια. Το προβλημα το χω το αλλο πρωι αφου μενει σβηστο για ωρες. Το τονιζω οτι κατα τα αλλα δεν εχει την οιαδηποτε επιπτωση στην αποδοση του: ουτε κοπιασματα ουτε ρεταρισμα στο ρελαντι.