PDA

Επιστροφή στο Forum : Δεικτης Βενζινης


thanassis
23-10-06, 19:56
Εχω το εξης προβλημα! οταν στριβω σε αριστερες στοφες ο δεικτης της βενζινης περνει τον κατηφορο! να σας δωσω ενα παραδειγμα!! ημουν σε μια μεγαλη αλανα με χωμα και το εσκιζα!! η βελονα ηταν αναμεσα στα μισα και στο λαμπακι!! και αρχισα τα σβουριδια και μολις τελειωνω! βλεπω το λαμπακι αναμμενο!! :| :| λεω δεν ειναι δυνατον να χαλασα ολη την βενζινη!! τελος παντων το εχω παει σε 3 συνεργεια και δεν μπορουν να βρουν τι εχει!! εχετε καμια ιδεα?? εχω ακοθσει κατι για φλοτερ!!

Geo!
24-10-06, 13:04
Δηλαδή πηγαίνεις χαλαρά σε μια διαδρομή και όποτε έχει αριστερή στροφή πέφτει ο δείκτης?
Εμένα πάλι έχει άλλο πρόβλημα... δεν πηγαίνει μέχρι το F. Το φουλάρω και πάει στην προτελευταία γραμμή. Και εκεί που υπολογίζω ότι θα παρει κανένα 20ευρώ, μου βάζουν 15e και μου λένε βάζει άλλο.... LOL

akis308
24-10-06, 14:07
Γιώργο εσένα όποτε θες πες μου να στο φτιάξω...
Θανάση πας για φλοτέρ...

GEORGIOS_XYNOS
24-10-06, 14:32
Εχω το εξης προβλημα! οταν στριβω σε αριστερες στοφες ο δεικτης της βενζινης περνει τον κατηφορο! να σας δωσω ενα παραδειγμα!! ημουν σε μια μεγαλη αλανα με χωμα και το εσκιζα!! η βελονα ηταν αναμεσα στα μισα και στο λαμπακι!! και αρχισα τα σβουριδια και μολις τελειωνω! βλεπω το λαμπακι αναμμενο!! :| :| λεω δεν ειναι δυνατον να χαλασα ολη την βενζινη!! τελος παντων το εχω παει σε 3 συνεργεια και δεν μπορουν να βρουν τι εχει!! εχετε καμια ιδεα?? εχω ακοθσει κατι για φλοτερ!!

Αμα το σβουριζες ακομα λιγο και απο την αλλη μερια , θα σου ανεβαινε ο δεικτης αλλα μπορει να σου αναβε το λαμπακι της πιεσης λαδιου, μπορει να σου αναβε και το λαμπακι της χαμηλης σταθμης φρενων, νερου υαλοκαθαριστηρων, να σου χυνοταν ο καφες κ.ο.κ.
Υγρα ειναι ζαβλακονονται με τις σβουρες και τα σουταρει η φυγοκεντρος!!!!!
Αμα το αφησεις και λιγο ηρεμο το αμαξακι θα επανελθουν στην ηρεμια τους, με λιγο ζαλαδα φυσικα!!!

fanis81
24-10-06, 15:36
Έχω βγάλει το φλοτέρ, το έχω καθαρίσει, έχω κάνει το λαμάκι που ανεβοκατεβαίνει να πατάει με μεγαλύτερη δύναμη στην αντίσταση, παρόλ' αυτά δεν πιάνει τη γραμμη του F. Για δώσε μας τα φώτα σου Άκη....

akis308
24-10-06, 17:12
Βγάζεις το κοντέρ, βγάζεις και το δείκτη της βενζίνης και τον ξαναβάζεις στο φουλ.
Όλα αυτά με φουλ τεπόζιτο...

fanis81
24-10-06, 18:57
Τώρα μπήκα στο νόημα.
Ok. Thanks!

thanassis
24-10-06, 19:54
αυτο θα κανω!! τελειωσαν τα βασανα μου!! ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΑΔΚΟ!!!!!

thanassis
24-10-06, 20:39
και ποσο κανει για να φτια3εισ το φλοτερ??

Geo!
24-10-06, 22:54
Βγάζεις το κοντέρ, βγάζεις και το δείκτη της βενζίνης και τον ξαναβάζεις στο φουλ.
Όλα αυτά με φουλ τεπόζιτο...

:lol: Έγραψες! Να μη σε είχα ρωτήσει πιο μπροστά που θα το έφτιαχνα την Κυριακή που είχα λύσει το νταμπλό? yell Άντε ξανά λύσιμο!!

thanassis
25-10-06, 17:00
κριμα!!

Virus
25-10-06, 19:16
Εγω παλι εχω το εξης!Δεν αναβει το λαμπακι της βενζινης!Εβγαλα το φλοτερ κ εκανα ενα σωμα με το καλωδιακη κ ειδα οτι βραχυκυκλωνει κ αναβει!Αρα τι φταει?

fanis81
26-10-06, 10:53
Εγω παλι εχω το εξης!Δεν αναβει το λαμπακι της βενζινης!Εβγαλα το φλοτερ κ εκανα ενα σωμα με το καλωδιακη κ ειδα οτι βραχυκυκλωνει κ αναβει!Αρα τι φταει?
Το έχεις αφήσει να αδειάσει το ντεπόζιτο για τα καλά. Εμενα πριν του καθαρίσω την αντίσταση του φλοτέρ ο δείκτης έπεφτε λίγο πιο κάτω από το empty και έκανα καμιά 30 χλμ μέχρι να αρχίσει να ανάβει το λαμπάκι. Με το καθάρισμα επανήλθε όπως πριν. Αλλιώς μάλλον είσαι κι εσύ για φλοτέρ.
Ο αισθητήρας της στάθμης στο ντεπόζιτο εκτός από τον πλωτήρα που έχει και επεμβαίνει σε μία μεταβλητή αντίσταση, έχει και ένα μικρό βαρελάκι (θα το 'λεγα) το οποίο είναι σε σταθερή θέση στον πάτο του ντεπόζιτου. Εκεί μέσα υπάρχει μία άλλη μεταβλητή, με τη θερμοκρασία, αντίσταση. Όταν είναι μέσα στη βενζίνη το βαρελάκι η θερμοκρασία του είναι σταθερή και ίδια με αυτή του καυσίμου. Όταν η στάθμη πέσει, αρχίζει να βγαίνει εκτός της βενζίνης κι αρχίζει να θερμαίνεται. Με την αύξηση της θερμοκρασίας αλλάζει και η αντίσταση μέσα στο βαρελάκι και γίνεται μεγαλύτερη από εκείνη της λυχνίας. Έτσι, επειδή το ρεύμα διαλέγει το δρόμο με τις πιγότερες αντιστάσεις, ανάβει το λαμπάκι. Γι' αυτό και το λαμπάκι έχει λίγο διαφορετική συμπεριφορά στο άναψε-σβήσε το καλοκαίρι με τον καύσωνα και το χειμώνα με τα κρύα.
Βγάλε το φλοτέρ από το ντεπόζιτο και γύρνα το διακόπτη στη θέση ON. Περίμενε λίγη ώρα και άν αρχίσει να ζεσταίνεται το βαρελάκι και ανάβει το λαμπάκι είσαι οκ. Δεν παίζει ρόλο σε ποια θέση θα είναι ο πλωτήρας. Επίσης δε χρειάζεται να κάνει σώμα με κάποιο σημείο του αυτοκινήτου. Το κύκλωμα γίνεται μόνο με τα 3 καλώδια.

Virus
26-10-06, 14:54
Τα δοκιμασα κ εγω αυτα!Μαλλον παω για φλοτερ..Ξερετε σε τι τιμη παιζει?