PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα Με Την Δήλωση Του Νέου Μοτέρ. Σας Παρακαλώ Βοηθήστε


Hagi
18-10-06, 21:04
Πριν από 5 μήνες άλλαξα το μοτέρ στο corollaκι μου. Θέλησα λοιπόν να δηλώσω αυτή τη αλλαγή για να μην έχω τίποτα τρεξίματα να πέσω σε καμιά κακοτοπιά. Το θέμα που προέκυψε είναι το εξής. Ο τύπος του μοτέρ που έβαλα είναι 4Ε ενώ αυτός που είχα ήταν 2Ε. Δεν το ήξερα αυτό και γενικά σας λέω και το παραδέχομαι πως είμαι άσχετος με μηχανολογικά θέματα.Πήγα λοιπόν στο Υπουργείο με όλα τα χαρτιά και μου είπαν πως επειδή άλλαξα τύπο μοτέρ πρέπει να πάω στο ΚΤΕΟ Ελληνικού να βρω κάποιον κύριο εκεί στο εργαστήριο ανάλυσης καυσαερίων και να τον ρωτήσω αν υπάρχει πιστοποιητικό καυσαερίων για αλλαγή κινητήρα σε COROLLA από τύπο 2Ε σε 4Ε. Αν υπάρχει έχει καλώς παίρνω ΄να αντίγραφο και όλα καλά. Αν δεν υπαρχει την κάτσαμε!! Θα πρέπει να αλλάξω μοτέρ και να βάλω τύπου 2Ε. Εκ των υστέρων ο μηχανικός που μου έκανε την αλλαγή τμου είπε πως το ηξερε αυτό για τους διαφορετικούς τύπους.
Δεν ξέρω τι να κάνω έχω αγχωθεί παιδιά και θέλω την βοήθειά σας. Όποιον ρώτησα μου είπε να μην το δηλώσω και να το αφήσω έτσι και άμα κάτσει η στραβή βλέπουμε.
Σας παρακαλώ οποιαδήποτε πληροφορία κρίνεται ανεκτίμητη.
Σας ευχαριστώ.

akis308
18-10-06, 21:22
H μετατροπή σου έχει περάσει έγκριση τύπου με αρ.πρακτικού 409/20-2-01
Ο αρ. έγκρισης τύπου είναι 1309/238.
Οπότε πας και παίρνεις το χαρτί.

madvinegar
19-10-06, 09:42
Ρε Άκη... είσαι απίστευτος!

akis308
19-10-06, 09:49
Ρε με ξένα κόλυβα κάνω το μάγκα...
Κάποιος από το club είχε δώσει μια σελίδα του υπουργείου την οποία τύπωσα και έχω κρατήσει.
χεχε

stm2001gr
19-10-06, 12:04
και κάποιος κράτησε τη διεύθυνση! http://www.yme.gr/viewpage.php?section=597

madvinegar
19-10-06, 12:58
Απ' ότι βλέπω υπάρχει και έγκριση για τις Ε12 για αλλαγή κινητήρα από 4ΖΖ (1.4) σε 2ΖΖ (1.8)..... χεχεχε

Slobo
19-10-06, 13:56
Και από 4ΖΖ σε 4Α (μήπως εδώ υπάρχει λίγος χώρος για το 20V? - ωραία θα ήταν :lol: :lol: )