PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα Με Την Δήλωση Του Νέου Μοτέρ. Σας Παρακαλώ Βοηθήστε


Hagi
18-10-06, 21:04
Πριν από 5 μήνες άλλαξα το μοτέρ στο corollaκι μου. Θέλησα λοιπόν να δηλώσω αυτή τη αλλαγή για να μην έχω τίποτα τρεξίματα να πέσω σε καμιά κακοτοπιά. Το θέμα που προέκυψε είναι το εξής. Ο τύπος του μοτέρ που έβαλα είναι 4Ε ενώ αυτός που είχα ήταν 2Ε. Δεν το ήξερα αυτό και γενικά σας λέω και το παραδέχομαι πως είμαι άσχετος με μηχανολογικά θέματα.Πήγα λοιπόν στο Υπουργείο με όλα τα χαρτιά και μου είπαν πως επειδή άλλαξα τύπο μοτέρ πρέπει να πάω στο ΚΤΕΟ Ελληνικού να βρω κάποιον κύριο εκεί στο εργαστήριο ανάλυσης καυσαερίων και να τον ρωτήσω αν υπάρχει πιστοποιητικό καυσαερίων για αλλαγή κινητήρα σε COROLLA από τύπο 2Ε σε 4Ε. Αν υπάρχει έχει καλώς παίρνω ΄να αντίγραφο και όλα καλά. Αν δεν υπαρχει την κάτσαμε!! Θα πρέπει να αλλάξω μοτέρ και να βάλω τύπου 2Ε. Εκ των υστέρων ο μηχανικός που μου έκανε την αλλαγή τμου είπε πως το ηξερε αυτό για τους διαφορετικούς τύπους.
Δεν ξέρω τι να κάνω έχω αγχωθεί παιδιά και θέλω την βοήθειά σας. Όποιον ρώτησα μου είπε να μην το δηλώσω και να το αφήσω έτσι και άμα κάτσει η στραβή βλέπουμε.
Σας παρακαλώ οποιαδήποτε πληροφορία κρίνεται ανεκτίμητη.
Σας ευχαριστώ.

akis308
18-10-06, 21:22
H μετατροπή σου έχει περάσει έγκριση τύπου με αρ.πρακτικού 409/20-2-01
Ο αρ. έγκρισης τύπου είναι 1309/238.
Οπότε πας και παίρνεις το χαρτί.

madvinegar
19-10-06, 09:42
Ρε Άκη... είσαι απίστευτος!

akis308
19-10-06, 09:49
Ρε με ξένα κόλυβα κάνω το μάγκα...
Κάποιος από το club είχε δώσει μια σελίδα του υπουργείου την οποία τύπωσα και έχω κρατήσει.
χεχε

stm2001gr
19-10-06, 12:04
και κάποιος κράτησε τη διεύθυνση! http://www.yme.gr/viewpage.php?section=597

madvinegar
19-10-06, 12:58
Απ' ότι βλέπω υπάρχει και έγκριση για τις Ε12 για αλλαγή κινητήρα από 4ΖΖ (1.4) σε 2ΖΖ (1.8)..... χεχεχε

Slobo
19-10-06, 13:56
Και από 4ΖΖ σε 4Α (μήπως εδώ υπάρχει λίγος χώρος για το 20V? - ωραία θα ήταν :lol: :lol: )

Από 4ΖΖ σε 2ΖΖ - GE δεν είδα πουθενά. Το είδα από 4Α-FE σε 2ΖΖ - GE σε μια AVENSIS.

madvinegar
19-10-06, 15:44
Νομίζω δεν πειράζει το GE Λευτέρη. Αρκεί τα πρώτα ψηφία να είναι δεκτά!

Slobo
19-10-06, 16:20
Νομίζω δεν πειράζει το GE Λευτέρη. Αρκεί τα πρώτα ψηφία να είναι δεκτά!

Καλό αυτό :hehe.

Aλλά αρκετά το σκίσαμε το topic. Ας επιστρέψουμε στο θέμα. Η άποψη μου είναι ότι αφού έχει ξαναγίνει η μετροπή πάρε το χαρτί και δήλωσε το, να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.

Hagi
22-10-06, 17:03
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Να είστε καλά!!!

NyO
23-10-06, 10:33
Νομίζω δεν πειράζει το GE Λευτέρη. Αρκεί τα πρώτα ψηφία να είναι δεκτά!

Νομίζω οτι πειράζει! Γιατι αν δουμε στη λίστα του υπουργείου στη δεύτερη κι όλας γραμμή έχει δηλωμένη μετατροπή απο 4A-FE σε 4A-GE που είναι και ακριβώς τα ίδια κυβικά!

GIANNIS_G6
23-10-06, 11:10
Παιδακια επειδη διαβασα την σελιδα του υπουργειου και δεν εβγαλα ακρη(στοκος)γινεται μετατροπη απο vvt-i 1.4 σε λιγοτερα κυβικα?ας πουμε σταρλετ μοτερ τουμπατο?και να δηλωθει κανονικα?
το γραφω εδω επειδη τομαμησατε που το μαμησατε το τοπικ οποτε....ας το μαμησω λιγο και γω :lol: :lol:

akis308
23-10-06, 11:36
Νομίζω δεν πειράζει το GE Λευτέρη. Αρκεί τα πρώτα ψηφία να είναι δεκτά!

Νομίζω οτι πειράζει! Γιατι αν δουμε στη λίστα του υπουργείου στη δεύτερη κι όλας γραμμή έχει δηλωμένη μετατροπή απο 4A-FE σε 4A-GE που είναι και ακριβώς τα ίδια κυβικά!
Τα δύο πρώτα στοιχεία του κωδικού μετράνε,
Αυτό δεν σημαίνει ότι το μοτέρ δεν θα δηλωθεί...
Η έγκριση τύπου τότε παίρνεται πολύ πιο ευκολα και γρήγορα, απ'το αν ήταν διαφορετικά.
Σε αντίθετη περίπτωση, χρειάζονται βεβαιώσεις και διάφορες άλλες γραφειοκρατικές μ@λ@κίες καθώς και εξωνυχιστικός έλεγχος του οχήματος από τους υπερμηχανικούς και παντογνώστες του ΚΤΕΟ.

gazodog
17-02-08, 03:25
ρε παλικαρια εχω και εγω μετατροπη απο 1,3 12βαλβιδο μοντ89 βενζινη σουπερ σε gti 16v καταλυτικο η μετατροπη εγινε απο ιδιο σκαφοσ γνησιο εε90 χατσμπακ αγορασμενο απο σουηδια μηπωσ παιζει και για μενα να μπορω να το δηλωσω

wastegate
17-02-08, 09:37
Παιδακια επειδη διαβασα την σελιδα του υπουργειου και δεν εβγαλα ακρη(στοκος)γινεται μετατροπη απο vvt-i 1.4 σε λιγοτερα κυβικα?ας πουμε σταρλετ μοτερ τουμπατο?και να δηλωθει κανονικα?
το γραφω εδω επειδη τομαμησατε που το μαμησατε το τοπικ οποτε....ας το μαμησω λιγο και γω :lol: :lol:

κανονικα δεν σε επιτρεπεται να εχεις λιγοτερα κυβικα απο οτι ηταν το αμαξι!!

TOLIS EE80
17-02-08, 10:18
ρε παλικαρια εχω και εγω μετατροπη απο 1,3 12βαλβιδο μοντ89 βενζινη σουπερ σε gti 16v καταλυτικο η μετατροπη εγινε απο ιδιο σκαφοσ γνησιο εε90 χατσμπακ αγορασμενο απο σουηδια μηπωσ παιζει και για μενα να μπορω να το δηλωσω
Αν καταλαβα καλα ειχες 1.3 12ν και το εκανες 1.6 απο gti 16v το οποιο ειναι ΑΕ92 και οχι ΕΕ90 Η/Β οπως αναφερεις.
Επειδη η ΤΟΥΟΤΑ εφερνε και επισημως το ΑΕ92 με την 4Α λογικα δεν θα εχεις προβλημα.

gazodog
04-05-08, 16:16
Αν καταλαβα καλα ειχες 1.3 12ν και το εκανες 1.6 απο gti 16v το οποιο ειναι ΑΕ92 και οχι ΕΕ90 Η/Β οπως αναφερεις.
Επειδη η ΤΟΥΟΤΑ εφερνε και επισημως το ΑΕ92 με την 4Α λογικα δεν θα εχεις προβλημα.

φιλε μου για να καταλαβω γιατι με μπερδεψες ειχα το εε90 1300 12v χατσμπακ καυσιμο σουπερ και αγορασα απο σουηδια ενα αλλο χατσμπακ εε90 με ιδιο σκαφος με τη διαφορα οτι αυτο που αγορασα ειναι gti 16v 1600 καταλυτικο 4αge αυτο μπορω να το δηλωσω ? και εαν ναι πως τι χρειαζεται απο χαρτουρα κτλ (εαν μπορουν να βοηθησουν οι αθηναιοι λογο αποστασης για να μην κατεβαινω τσαμπα Αθηνα) ?

Geo!
04-05-08, 17:44
Πίνακας Εκδοθέντων Πιστοπ. Καυσαερίων Αντικατάστασης Κινητήρα (TOYOTA) (http://www.yme.gr/index.php?tid=597)

Ίσως έχει αλλαγές, γράφει 03/03/2008.
Από βδομάδα θα το δηλώσω κι εγώ. Περιμένω όμως ότι θα υπάρχει ταλαιπωρία...
όλο και κάτι θα βρούνε για να με τρέχουν... @down


@gazodog... από 2E σε 4Α-GE, άμεσα δεν βλέπω να έχει!!

ranger
04-05-08, 17:58
Απ' ότι βλέπω υπάρχει και έγκριση για τις Ε12 για αλλαγή κινητήρα από 4ΖΖ (1.4) σε 2ΖΖ (1.8)..... χεχεχε

μη μου βάζεις και εσύ τώρα φωτιά....
μου την αναψε ο DJ KEY με τη βόλτα που μας πήγε, μην κάνεις τα πράγματα χειρότερα....

TOLIS EE80
04-05-08, 19:50
φιλε μου για να καταλαβω γιατι με μπερδεψες ειχα το εε90 1300 12v χατσμπακ καυσιμο σουπερ και αγορασα απο σουηδια ενα αλλο χατσμπακ εε90 με ιδιο σκαφος με τη διαφορα οτι αυτο που αγορασα ειναι gti 16v 1600 καταλυτικο 4αge αυτο μπορω να το δηλωσω ? και εαν ναι πως τι χρειαζεται απο χαρτουρα κτλ (εαν μπορουν να βοηθησουν οι αθηναιοι λογο αποστασης για να μην κατεβαινω τσαμπα Αθηνα) ?
Συγνωμη αν σε μπερδεψα...απλα...
ΕΕ90= 1300cc 2Ε και 2Ε-Ε
ΑΕ92= 1600cc 4AFE 4AGE(GTI)

Στο αυτοκινητο που εχεις απο την Σουηδια θα πρεπει να περιλαμβανει στον αριθμο πλαισιου του το "ΑΕ92" εφοσον ειναι μαμα γιατι αν ειναι μετατροπη θα μπορει να γραφει το "ΕΕ90".
Οπως και να χει αυτο δεν εχει σημασια. Την διαδικασια δεν την γνωριζω αλλα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα αντιμετωπισεις προβλημα μιας και υπαρχει ιστορικο στις δηλωσεις κινητηρων για το ΕΕ90 και επισης επειδη εχει κυκλοφορησει το μοντελο σου με αυτον τον κινητηρα επισημως απο την ΤΟΥΟΤΑ.

Και κατι ασχετο. Το μοτερ εχει μαυρα και μπλε γραμματα ή μαυρα και κοκκινα γραμματα?

gazodog
06-05-08, 22:40
Συγνωμη αν σε μπερδεψα...απλα...
ΕΕ90= 1300cc 2Ε και 2Ε-Ε
ΑΕ92= 1600cc 4AFE 4AGE(GTI)

Στο αυτοκινητο που εχεις απο την Σουηδια θα πρεπει να περιλαμβανει στον αριθμο πλαισιου του το "ΑΕ92" εφοσον ειναι μαμα γιατι αν ειναι μετατροπη θα μπορει να γραφει το "ΕΕ90".
Οπως και να χει αυτο δεν εχει σημασια. Την διαδικασια δεν την γνωριζω αλλα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα αντιμετωπισεις προβλημα μιας και υπαρχει ιστορικο στις δηλωσεις κινητηρων για το ΕΕ90 και επισης επειδη εχει κυκλοφορησει το μοντελο σου με αυτον τον κινητηρα επισημως απο την ΤΟΥΟΤΑ.

Και κατι ασχετο. Το μοτερ εχει μαυρα και μπλε γραμματα ή μαυρα και κοκκινα γραμματα?
Ευχαριστω Τολη
Πραγματι το πλαισιο ειναι-JTIGOAE92001774
οσο για τα γραμματα εαν λες για τα βαμενα επανω στο καπακι ειναι κοκκινα, ειναι χωρις tvis με ψιλα μπουζοκαλωδια και γκαις γνωριζει κανεις κανα τηλ απο το μερος που πρεπει να παω για να το δηλωσω για να μου πουν τι χαρτουρα χρειαζεται ?

TOLIS EE80
06-05-08, 22:49
Εχεις καλο μοτερακι. 1989-1992 και 130-134 αλογακια.

gazodog
06-05-08, 23:19
Εχεις καλο μοτερακι. 1989-1992 και 130-134 αλογακια.

Ο προηγουμενος κατοχος μου ειπε οτι ειναι με τα 130 βαλε και ποσα ψοφισαν ε τωρα εισαι καπου κοντα.Παντως θα ηθελα να το δοκιμασω με αλλο ιδιο αλλα απο οτι καταλαβα ειμαι ο μονος που εχει. Αρε 90αρη δεν θα πεθανεις ποτε

Azriel
05-09-08, 22:12
Ασχετο επειδη ειμαι και στοκος :) δηλαδη μια μετατροπή απο 2Ε σε 4Ε-fte σε 1 passeo πχ γίνεται εφόσον εχει γίνει ήδη απο 2Ε σε 4Ε πάλι σε passeo και εχει δηλωθει? Εγω μόνο θα δηλώσω τον 4Ε-fte που θελω να βάλω και μου μένει η χαρτούρα υποθέτω. Μετρανε μονο τα 2 πρώτα γράμματα μόνο και αν περνάς τα καυσαέρια ετσι ?

TOLIS EE80
06-09-08, 01:09
Αποσο γνωριζω paseo 2Ε δεν κυκλοφορησε ποτε. Θα μπορουσες να αναφερεις corolla 2e σε 4e.
Κατα κυριο λογο μετρανε τα τα δυο πρωτα στοιχεια του μοτερ.

Azriel
06-09-08, 12:17
Ναι ξέρω σα παράδειγμα το ανέφερα το passeo, οποτε δεν υπαρχει προβλημα αν το μοτερ ειναι 4Ε ή 4Ε-fte το ίδιο κάνει εφόσων έγινε η μετατροπή σε 4Ε ?

endurasKE-30
06-09-08, 12:45
Παιδακια επειδη διαβασα την σελιδα του υπουργειου και δεν εβγαλα ακρη(στοκος)γινεται μετατροπη απο vvt-i 1.4 σε λιγοτερα κυβικα?ας πουμε σταρλετ μοτερ τουμπατο?και να δηλωθει κανονικα?
:lol: :lol:

Γιαννη υπαρχει δηλωμενη μετατροπη!!!
Αρα γινεται.


Αρ. Πρακτικού 1091/4-7-05

Εργοστάσιο
Κατασκευής TOYOTA
Τύπος Οχήματος AE92L-ALMNKW
Εμπορική Ονομασία COROLLA
Τύπος Παλαιού Κινητήρα 4A-FE
Κυλιν/σμός Παλαιού Κινητήρα 1587
Τύπος Νέου Κινητήρα 2E-E
Κυλιν/μός Νέου Κινητήρα 1296
Έγκριση Τύπου 1309/250