PDA

Επιστροφή στο Forum : map sensor/4ag20v


anka1976pa
17-09-06, 14:46
καλησπερα παιδες,είμαι κάτοχος 20ν Β/Τ και θέλω να ρωτήσω απο map sensor τι κάνουμε;βάζουμε του 20βάλβιδου..... ή..... απο 13αρι (86hp) γιατί έχω ακούσει οτι ο 13αρης είναι πιο άμεσος (πιο μπαμ) και με λίγο κατανάλωση παραπάνω σε σχέση με του 20v

wastegate
17-09-06, 20:30
Ο μαπ μετραει την ποσοτητα του αερα που βρισκεται μεσα στην πολλαπλη εισαγωγης οποτε να εχει πιο μπαμ ο ενας οπως λες δεν το νομιζω.Κανονικα πρεπει να τον παρεις μαζι με το μοτερ

anka1976pa
17-09-06, 21:06
τον map του 20v τον πηρα μαζι με το μοτερ.αυτο που ειπα πριν δηλ. map απο 13αρι μου το ειπε ο ηλεκτρολογος που εβαλα το μοτερ και με αυτον δουλευα μεχρι τωρα.σημερα ομως που ξυπνησα και το κωλο.....βαραγα λεω δε βαζω του 20v και νομιζω οτι παει καλυτερα

Carinaman
17-09-06, 22:07
Αν και εχω ψαξει πολυ το θεμα με τα 20v οπως και αλλοι εδω μεσα, πρωτη φορα ακουω τετοιο πραγμα..Και μου φαινεται και βλακεια να σου πω την αληθεια..Αυτα τα καγκουροπαντρεματα ποτε δε μου αρεσαν..Αφου εκανες τη σωστη κινηση και εβαλες του 20v πανω, κρατα τον, μονο καλο θα δεις..Αλλωστε η ΤΟΥΟΤΑ ξερει καλυτερα απο τον καθε Ελληνα μαστροπατεντα-ηλεκτρολογο..

Επισης δε νομιζω οτι το 20v που ειναι τετραπεταλουδο τραβαει λιγοτερο αερα απο το 1300αρι το απλο και δεν ξερω κατα ποσο ο map του 1300 εχει περιθωρια να ανταπεξελθει στον παραπανω αερα οποτε μαλλον κακο εκανε παρα καλο..

Ayrton
17-09-06, 22:41
καλησπερα παιδες,είμαι κάτοχος 20ν Β/Τ και θέλω να ρωτήσω απο map sensor τι κάνουμε;βάζουμε του 20βάλβιδου..... ή..... απο 13αρι (86hp) γιατί έχω ακούσει οτι ο 13αρης είναι πιο άμεσος (πιο μπαμ) και με λίγο κατανάλωση παραπάνω σε σχέση με του 20v

Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Και άλλωστε γιατι να θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο για ενα μοτέρ το οποίο είναι σαφώς ανώτερο, και η μαμα TOYOTA μάλλον ήξερε τι έκανε.

anka1976pa
17-09-06, 23:38
Συμφωνω απολυτα παιδια και μενα αυτο μου πηγε στο μυαλο,αλλα λες ηλεκτρολογος ειναι κατι παραπανω εχουν δει τα ματια του μπαααααααα.Εδω περυσι που κουμπωσα το μοτορι χειμωνα, ρελαντι, κρυο σχετικα, εκανε κατι κομπιασματα(πυροβολουσε απο πισω) στα αποτομα γκαζια και μου ειπε ενα αλλανι ξερετε απο αυτα με το κατσαβιδι στη κολοτσεπη επιγραμματικα φελαρακι το αμαξι παει βιτσα απλα αλλαξε βενζιναδικο και θα στρωσει.Τι να στρωσει με αισθ. λ 'ΝΕΚΡΟ' που διαβαζε PLAYBOY και οχι αναλογιες;Kαι αυτο μετα απο δικη μου ανακαλυψη,θελω να πω δηλ. αν δεν τριφτεις με το θεμα δεν βγαινει(μεχρι εκει που σε παιρνει).

stm2001gr
18-09-06, 13:03
Δεν άναβε το check engine για τον αισθητήρα λ?
ενδεχομένως ο ηλεκτρολόγος να τσέκαρε (που δεν το νομίζω) 2 map στην ίδια υποδοχή και να είδε ότι στην ίδια υποπίεση ο
1.3 map δίνει μεγαλύτερη τάση δηλ καύσιμο. Στο απλό το 1.6 που είχα παρεμβάλει κύκλωμα και του έδινα περισσότερο καύσιμο από το map δεν έβλεπα διαφορά ώσπου το ανέβασα αρκετά και το μόνο που κέρδισα ήταν να μπουκώνει στο ρελαντί και φυσικά όταν ήταν κρύο.

anka1976pa
18-09-06, 18:03
Το check engine οχι δεν αναψε.Εκανε ρεταρισματα στα αποτομα κρυα-ζεστα παντοφλιασματα μεχρι τις 3500σ.α.λ.περιπου και μετα ανεβαζε κανονικα.Οσο για τον map 1χρονο και κατι που τον ειχα πανω(απ'τον13αρι) κανενα προβλημα αλλα και καμια σχεση με του 20ν που κουμπωσα χθες.