Επιστροφή στο Forum : δαιμονισμένο corolla!
μετά από ταξίδι τριών ημερών η μπαταρία είναι άδεια χωρίς να έχω ξεχάσει τπτ αναμμένο, όταν βάζω το κλειδί στη θέση λειτουργίας δουλεύουν οι ανεμιστήρες του ψυγείου, η μίζα δεν παίρνει μπροστά και οι δείκτες ταχύτητας και στροφών κουνιούνται σα gay στη μύκονο ενώ το αυτοκίνητο δεν έχει πάρει μπροστά!!
ίσως φταίει το ραδιόφωνο που εγκατέστησα, ίσως πάλι όχι...
το κουφό είναι πως είναι σε υπόγειο γκαράζ και πως πρέπει να αγγαρέψω κάποιο γείτονα να μου το βγάλει έξω γιατί αλλιώς η οδική βοήθεια δε μου κάνει τπτ...
Έχω ακούσει ότι να κουνιούνται οι βελόνες του καντράν είναι ένδειξη για χαμηλή μπαταρία σε συνδιασμό με τον εγκέφαλο ο οποίος δεν αφήνει να μιζάρει το αμάξι. Σκοπό έχει λέει να μην πέσει πολύ χαμηλά η τάση τροφοδοσίας του εγκεφάλου (κάτω από 9ν) ώστε να μην χαθεί η βασική ρύθμιση του ραλαντί. Αυτά από κάποιο φίλο με Seat Ibiza ('92) System Porchse.
Αν θέλει να αλλάξει μπαταρία πρέπει να έχει συνδέσει με καλώδια άλλη πηγή τροφοδοσίας ώστε να μην μείνει ούτε στιγμή ο εγκέφαλος χωρίς τάση.
Ξέρει κανείς αν ισχύει κάτι ανάλογο με την 111 του παιδιού;
Στο 101 το δικο μου οταν αλλαζεις μπαταρια μετακινεις τα καλωδια, την βγαζεις, βαζεις την καινουρια, και ξαναβαζεις τα καλωδια στη θεση τους! Οπως καταλαβαινεις το αφηνεις αρκετη ωρα εκτεθημενο χωρις ρευμα και δεν παθαινει τιποτα! Το 111 που ειναι ιδια περιπου φιλοσοφια στα μηχανικα νομιζω οτι θα ισχυει το ιδιο
λοιπόν το πήγα σε παπά και σε μάστορα και η απάντηση εδόθη!!
η έλλειψη ρεύματος έκανε τον εγκέφαλο να κάνει τις τρέλες που έκανε. Η μπαταρία ξαναφόρτισε μέσα σε 20 λεπτά στο ρελαντί αφού ο γείτονάς μου, μου έδωσε ρεύμα για τη μίζα!!
το αστείο της υπόθεσης είναι ότι επειδή δούλεψε το βεντιλατέρ για πρώτη φορά χωρίς να δουλεύει η μηχανή άκουσα ότι αυτό έκανε ένα τελείως περίεργο θόρυβο. Αυτό με οδήγησε στη διαπίστωση του γεγονότος ότι η μία φτερωτή του βεντιλατέρ είναι σπασμένη και παραλίγο να μου έσπαγε το ψυγείο!!!!! Αποσυνέδεσα σε συννενόηση με το μηχανικό το καλώδιό της και αναμένω ραντεβού μετά την Τρίτη για να μου τσεκάρουν τα ηλεκτρικά και το βεντιλατέρ. Τυχερός στην ατυχία μου δλδ!!
παρότι με διαβεβαίωσαν ότι ήταν τυχαίο και εγώ δε θα ξαναέχω πρόβλημα το πάρκαρα σε μία κατηφόρα όπου έχει θέση για δεύτερο αυτοκίνητο που θα μου δόσει ρεύμα!!
Το προβλημα σου ειναι απλο και λεγεται ΓΕΙΩΣΗ.
αριστερα απο τον θολο μεχρι την πολλαπλη εισαγωγης εχει μια γειωση με φισα.
την ιδια εχει και απο τον δεξι θολο μεχρι το σασμαν .
τωρα η εχει πιασει αλλατα η εχει καει εσωτερικα το καλωδιο.
η ενδειξη που ειχες που επαιρναν μπρος τα βεντιλατερ ειναι χαρακτηριστικο οτι δεν εχει γειωση το μοτερ.(για οποιον θελει να το δοκιμασει πανω στο αλουμινιο του θερμοστατη ειναι μια φισα με ενα καλωδιακι και μολις το ξεκουμπωσεις (δηλαδη μεινει αγειωτο)ξεκινανε τα βεντιλατερ εφοσον ειναι ανοιχτος ο διακοπτης της μηχανης.
μην σκεφτεις να επισκευασεις τα υπαρχοντα φισακια και καλωδια.απλα πετα τα και αντικαταστησε τα με εμποριου και θα δεις μεγαλη διαφορα σε ολα τα ρευματα.
παιδια μπορω να σας ρωτησω κατι?
diafanh-psyxh
14-08-06, 00:05
ρώτα ότι θέλεις φίλε μου και αν ξέρουμε θα σου απαντήσουμε
thnx a lot για τις πληροφορίες
καλού κακού έχω αγοράσει τα σχετικά καλώδια και μάλλον θα το πάω στον ηλεκτρολόγο της Toyota να το τσεκάρει αν χρειαστεί...
Copyright CorollaClub 2006