PDA

Επιστροφή στο Forum : Help!!!!!


limnios
23-05-06, 15:47
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΧΩ ΕΝΑ [acronym:c5e53b22f1="ΔΙΑΦΟΡΑ"]COROLLA[/acronym:c5e53b22f1] E101 Κ ΘΕΛΩ ΛΙΓΑ ΓΚΑΖΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΡΕΙΑ ΜΟΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ.
1. 2000cc 155HP ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ 5000Ε
2. 2000cc 210HP CARLOS SAINZ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ 7000Ε
3. STARLET GT ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ 3500Ε

ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΩ ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙΑ ΤΟ CAR ΜΟΥ?
ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ. ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΡΩΤΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ?

wastegate
23-05-06, 16:01
Εσυ τι θελεις τι ειναι το θεμα εγω παντως θα προτιμουσα την ακριβοετη μετατροπη καθως εβαλα το 1,3Τ και θελω και αλλο.Αν πας σε 2λιτρο καλυτερα να βαλεις το τουρμπατο

limnios
23-05-06, 16:27
ΚΑΛΟ ΤΟ 2000cc ΑΛΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΗ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ. ΕΣΥ ΠΟΣΑ ΑΛΟΓΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ? ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΤΗΛ ΑΠΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΑΝΤΡΑ?

limnios
23-05-06, 16:33
ΑΚΟΜΗ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΗΧΑΝΟΚΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΟΤΙ ΑΝ ΒΑΛΩ ΤΟΝ 20V ΜΕ ΤΑ 160HP ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΒΗΜΑ ΤΙ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ. ΜΗΠΩΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΑΠΑΡ***? ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΤΟ 20V?

Ayrton
23-05-06, 18:05
http://www.corollaclub.com/forum/viewtopic.php?t=2751

http://www.corollaclub.com/forum/viewtopic.php?t=684

http://www.corollaclub.com/forum/viewtopic.php?t=189

http://www.corollaclub.com/forum/viewtopic.php?t=674

http://www.corollaclub.com/forum/viewtopic.php?t=1354

http://www.corollaclub.com/forum/viewtopic.php?t=1606

Νομίζω ότι σου έδωσα πάρα πολύ τροφή για μελέτη σε σχέση με τον 20V. Οσο για το αν πάει η όχι.........ε δεν πάει σε σχέση με τα 2λιτρα θηρία! Και είναι λογικό μου φαίνεται. Δεν μπορείς να το συγκρίνεις με τα υπόλοιπα μοτέρ που έχεις στην λίστα (εκτός ίσως απο το τελευταίο). Απο εκεί και πέρα είναι και θέμα οικονομικών του καθενός, και βέβαια τι προτιμάει να φτιάξει! Καλή μελέτη!!! :cool:

Jims192
23-05-06, 19:07
Φυσικά και θα έχει διαφορά τα 2λιτρα με τα 1.6 20V.Ειναι καθαρα το πόσα μπορεί να διαθέσεις.Υπάρχει επίσης προς πώληση στις αγγελίες μαυροκάπακο κομπλέ με 3000 ευρω αν θυμάμια καλά και το φοράει ο Δημήτρης απο την Λάρισα σε 101(μιας που είσαι και Λαρισαίος ) μπορεί (πιθανότατα) να σε κάνει και βόλτα να δείς πώς πάει,υπάρχει επίσης με 1000 ευρώ + ενα ασημοκάπακο στην Θεσσαλία απο φίλο ενω σε ενα περιοδικό με μεταχειρισμένα επαγγελματικά που είχα πάρει,είχα βρεί εναν τύπο στην καρδίτσα που πουλούσε 1,3Τ (είχε πολλά) και είχε και μαυροκάπακα...
Αν θες κατι απο τα παραπανω p.m me ή call me: 6932 31 52 62 Δημήτρης.

LoVis
23-05-06, 22:54
και η μετατροπη δεν πάει 3.500 για το GT -... παει απο 1900 - 2300 το πολύ....πανω απο 2500 ειναι κλεφτης και λωποδυτης οποιος σου πει..φτηνη και αξιοπιστη λυση το GT...αλλα ξεχνα το στριψιμο...:)

limnios
24-05-06, 15:37
LOVIS OTAN ΕΝΝΟΕΙΣ ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΟΥ ΛΕΣ?

akis308
24-05-06, 18:51
Εννοεί πως αν σου τουρμπίσει μέσα στη στροφή...
Χιέστηκες...

stm2001gr
06-08-06, 16:18
help!!!! πήρα το silver top χθες και έχω απορία ! θέλω κάποιες απαντήσεις για να κάνω την τοποθέτηση μιας και δεν υπάρχει συνεργείο εδώ πάνω.
1) τα σωληνάκια που δείχνω στη φωτό, ας μου απαντήσει κάποιος που συνδέονται
βρίσκονται δίπλα στο τετραπετάλουδο κάτω από το σωλήνα εισαγωγής του αέρα

stm2001gr
06-08-06, 16:44
δεύτερο πρόβλημα! βρήκα πάνω στο μοτέρ και το θεώρησα δικό του ένα εξάρτημα με 2 σωληνάκια (χρήση αέρα) και 2 καλώδια. νομίζω πως είναι ηλεκτρικό βανακι.
τα καλώδια ήταν γυμνά στις άκρες και διπλωμένα σαν να το δοκίμαζαν κάπου. (βλέπε Φώτο). δεν ξέρω λοιπόν τη θέση του και ενδεχομένως να είναι από άλλη μηχανή και κάποιος να το άφησε εκεί που το βρήκα. Η πλεξούδα δεν είναι κομμένη κάπου ούτε φαίνεται να λείπει πάνω από τη μηχανή.

stm2001gr
06-08-06, 16:58
επίσης ψάχνομαι και για τα σωληνάκια της φωτογραφίας!

turbakias!!!
06-08-06, 17:46
φιλε εγω θα προτεινα να βαλεις τον 2λιτρο τουρμπο λογω οτι 8α εχεις πολυ μεγαλα περιθωρια βελτιωσης και μαζι με το οτι τα λεφτα δεν ειναι πολυ πιο πανω αν αναφερεσαι σε αγορα ενοσ μοτερ carlos sainz του υδροψυκτου. δεν 8α εβαζα σε καμια περιπτωση ουτε το 2000 το ατμοσφαιρικο ουτε το τετραπεταλουδου λογω οτι δεν βλετιωνονται ευκολα μετα και αν 8εσ παραπανω δυναμη θα σκασεις πολυ παραπανω.. 2λιτρο βαλε και προσωρα και εμεις μαζι σου. δεν νομιζω οτι δεν στριβει το αμαξι εμενα στριβει το αμαξι κομματια με τερμα γκαζι χοωρις γκαζι να μπαινω με γκαζι και να το αφηνω.. οπως θελω και οπου θελω μαμα το σταρλετ δεν εχει τετοιο προβλημα να ανοιξει η τουμπινα στην στροφη και να σε βγαλει εξω δν ειναι ιταλικο πουντο ειναι πολυ γραμμικο το αμαξι και απλωνει πολυ καλα την δυναμη κατω.

φιλε τα σωληνακια που δειχνεις αν ειναι οπως σε εμενα ειναι για το aircondition που αν δεν εχεις ταπωνεις καποιοα απο αυτα και το αλλο το μαραφετι που εδειξες ειναι και αυτο του aircodition κουμπωνουν πανω οι υποπιεσεις που εδειξες

stm2001gr
06-08-06, 21:45
Tελευταία δημοσίευση ήταν το Μάιο για την συζήτηση του Λημνιου.
ευχαριστώ για τις πληροφορίες πάντως, και θα ήθελα όποιος έχει εγκατεστημένο ασημοκάπακο όταν βρει χρόνο να ρίξει μια μάτια

minesweeper
07-08-06, 02:08
to bamnaki pou les brisketai sto tropeto dipla sthn antlia twn frenwn. psaxe ekei konta sto aytokinhto sou kai pithanon na yparxei hdh!

stm2001gr
07-08-06, 11:45
Το 4AFE έχει τέτοιο πράγμα; μήπως μπερδεύεσαι με τον map sensor? Αυτό που δείχνω έχει 2 σωληνάκια! αν μπορείς να βγάλεις φωτογραφία και να μου εξηγήσεις που ακριβώς συνδέεται θα το εκτιμούσα .

stm2001gr
11-08-06, 11:42
2 πρόβλημα! Ο αισθητήρας Λ έχει διαφορετικό βύσμα και δεν κουμπώνει στην πλεξούδα.
Μπορώ να βάλω το βύσμα του 4afe αλλά δεν ξέρω αν θα λειτουργήσει! εσείς βρήκατε του levin τον αισθητήρα?

giorgisG6
28-03-07, 14:49
Καλησπερα φιλε μου εγω σου προτεινω να μην ασχοληθεις με αυτα τα μοτερ.Ριξε πανω ενα 16αρι κομπρεσορατο με 170 ιππους και 21 κιλα ροπης και ολα αυτα με κοστος μετατροπης απο 3500-4500 ευρακια και το αμαξακι θα χορευει.
Τωρα αν σε περνει οικονομικα για το carlos sainz και εγω μαζι σου....