PDA

Επιστροφή στο Forum : Καταλυτης


sakis
22-05-06, 00:44
θελω να ρωτησω εφοσον στα ε12 ο δευτερος λαμδα ειναι πριν τον καταλυτη αυτο σημαινει οτι μπορουμε να αλλαξουμε τον καταλυτη με αλλον με περισσοτερες τρυπες χωρις να δημιουργηθει προβλημα τι λετε??

toyota mania
22-05-06, 10:04
θελω να ρωτησω εφοσον στα ε12 ο δευτερος λαμδα ειναι πριν τον καταλυτη αυτο σημαινει οτι μπορουμε να αλλαξουμε τον καταλυτη με αλλον με περισσοτερες τρυπες χωρις να δημιουργηθει προβλημα τι λετε??Εφ' οσον ειναι ετσι, ναι, η μπορεις να το πεταξης και να μην εχεις καθολου :lol: :lol: . με την προειποθεση να εισαι ελευθερος και προς τα πισω(μεσαιο-τελικο).

sakis
22-05-06, 21:05
ετσι σκεφτηκα και εγω και ρωτησα μηπως και καποιοσ το εχει κανει γιατι σε παλαιοτερες κουβεντες με τα παιδια ολοι καταληγαμε στο γεγονος οτι μπορει να μπερδεψει ο λαμδα και κατα συνεπεια η ολη λειτουργεια!!!υπαρχει κανεις με ε12 που να το εψαξε??

mechanicaf
22-05-06, 22:25
Ο πρωτος λαμδα που βρισκεται;

sakis
22-05-06, 23:39
εαν θυμαμαι καλα δεν ειμαο σιγουρος ειναι στην αρχη της εξαξωξης καπου!!

Hlektrologos
19-06-06, 01:11
Ρε παιδια τον τελευταιο καιρο γυρω στις 3000στρ. και πανω ακουω εναν μεταλικο θοριβο στο αυτοκινητο.Δεν ξερω ομως αν προερχεται απο καποιο καζανακι η απο τον καταλυτη.Επειδη ακουγεται απο μπροστα πρεπει να ειναι ο καταλυτης.Το αυτοκινητο εχει κανει περιπου 80000 χιλιομετρα,δεν ειναι λιγα για να εχει χαλασει ο καταλυτης?Και αν χρειαστει να τον αλλαξω σκεφτομαι για εναν πιο ελευθερο εχει κανενας να προτεινει κατι χωρις να μου αναβει λαμπακι check engine?

pwpwpali
19-06-06, 01:27
σε ενα μηχανικο που χα ρωτηση μου πε οτι ο καταλυτης χαλαει απο τα καταλυπα τον λαδιων που καιει κ γι αυτο θελει αλλαγη μου ειπε<δεν ενοουσε να συμπληρωνεις λαδι ολα τα καρα εχουν μια απειροελαχιστηκαταναλωση που στα 5000χιλ χιλ που αλλαζεις λαδια δεν φαινετε στον δεικτη>αλλα δεν κανει σαν κουδουνιστρα οταν θελει αλλαγη κοβει στα ανοιγματα κ βρομαει μου ειπε..τωρα παραμυθια αληθεια δεν ξερω κατι για 200000χιλ χιλ μου πε θελει αλλαγη...αν καποιος ξερει κατι σε αυτο γιατι δεν τον εχω κ για πολυ μαστορα το παλικαρι.

sphinxgr
19-06-06, 23:41
Ο καταλύτης χαλάει οταν το αμαξι δεν μετραει καυσαερια.Επισης μπορει να χαλασει και απο χαλασμενο αισθητηρα λ.Πολλες φορες οι καταλυτες
σπανε απο τα τοιχωματα και βγαζουν λιγο θορυβο.Αλλα αν κουδουναει μεσα το 'χει πει το ποιημα.Απο τα λαδια κα τα καυσαερια μπουκωνει(αν εισαι
συνεχεια τερμα δε μπουκωνει ποτε :)!!!) γι αυτο που και που σε σταση το κρατας με 4000στρ για μισο λεπτο,αν το κανεις αυτο κανα δυο τρεις φορες κσεμπουκωσες,καμια φορα τυχαινει να ναι απο λαδια χαλασμενος αλλα πρεπει να καιει το αμαχι σε βαθμο "συμπληρωνω δεν αλλαζω".Τα περισσοτερα αυτοκηνιτα καπου στις 80000-100000χιλ θελουν αλλαγη καταλυτη.Στα γιαπονεζικα μπορει και να μην χαλασει ποτε.

Ayrton
24-08-06, 12:11
Λοιπόν, ήρθε και για μένα η ώρα του καταλύτη, και θα 'θελα να ακούσω μερικές απόψεις.

Τον καταλύτη θα τον συνδιάσω με αλλαγή εξάτμισης. Οπότε θα κάνω μια ολοκληρωμένη αλλαγή. Καταλύτη-Εξάτμιση-Τελικό.

Πάνω κάτω στα υπόλοιπα έχω βρει τι θα κάνω..... Στον καταλύτη δεν ξέρω ακόμα τι και πώς. Για να σας ακούσω....

Υ.Γ. Να υπενθυμίσω ότι έχω 20V Levin.

Carinaman
24-08-06, 19:10
20V μαυρο η ασημι εχεις?Οσο για τον καταλυτη εγω πιστευω οτι ενας μεταλλικος οποιας δηποτε καλης μαρκας με 200 τρυπες θα κανει μια χαρα τη δουλεια του..

Στην υπολοιπη εξατμιση τι επιλογη εκανες?Διαμετρο-καζανακια?Το διχαλο θα το πειραξεις?

stm2001gr
25-08-06, 12:26
Διαβάζω κι εγώ γνώμες για μπουχαρέ! 20ν ασημί. Πρέπει να αλλάξω από το λαιμό?(φλάντζα μετά το χταπόδι). έχω κρατήσει για την ώρα τη μαμά εξάτμιση του 4AFE εκτός από το χταπόδι.

Ayrton
25-08-06, 12:40
Διαβάζω κι εγώ γνώμες για μπουχαρέ! 20ν ασημί. Πρέπει να αλλάξω από το λαιμό?(φλάντζα μετά το χταπόδι). έχω κρατήσει για την ώρα τη μαμά εξάτμιση του 4AFE εκτός από το χταπόδι.

Το ίδιο κι εγώ. Εχω κρατήσει επάνω την εξάτμιση που είχε φτιαχτεί για τον 4AFE.

Κι εγώ τον ασημί έχω (αυτό έλειπε :cool: ).
Καταλύτη σκέφτομαι να βάλω κάποιον αγωνιστικό με 200+ τρύπες. Οσο για σωλήνα, είμαι κάπου ανάμεσα σε 50-55. Οσο για τα λοιπά, τα επεξεργάζομαι ακόμα..... Οπως και να έχει τον επόμενο μήνα πρέπει να γίνει η δουλειά, οπότε σύντομα πρέπει να καταλήξω σε όλα.

toyota mania
25-08-06, 15:09
Θεωρω πανω απο 55mm απλως υπερβολη.55 ομως καθαρα,δηλαδη εσωτερικη διαμετρο.

Carinaman
25-08-06, 18:19
Εγω εχω 60αρα στο μαυροκαπακο και το αμαξι γαζωνει,μπορει να το επιβεβαιωσει ο φιλος σου ο 2579..

Αλλωστε οι HKS,APEXi,Blitz και πολλοι αλλοι που βγαζουν 60αρες και μονο γιαυτο το μοτερ κατι ξερουν και προφανως δεν υπερβαλλουν..

Συν οτι αυτο το μοτερ φοραγε απο τη μανα του 60αρα(εγω πηρα την εξατμιση απο το τροπετο μεχρι και λιγο πισω απο το μεσαιο και ηταν 60αρα απο τη μανα του) θα ηταν βλακεια να βαλω στενοτερη..Το εχει πει και ο Χρηστος αυτο περι 60αρας που του το ειπε μηχανικος απο Κυπρο οπου κυκλοφορουν πολλα φτιαγμενα levin..

toyota mania
26-08-06, 10:19
Ναι,αλλα σαν του Νικου δεν παει κανενα και φοραει 50.Δεν ειναι παντα η επιλογες του κατασκευαστη η καλυτερες, οχι οτι δεν ξερει αλλα για καποιο λογο τις εκανε.Τελος παντων εσεις ξερετε, αλλα μου κανει εντυπωσει οταν σε αυτοκινητα turbo 250 ιππων να βαζουν 63-65 και σε ενα 16αρι με 150 60αρα.

Carinaman
26-08-06, 11:30
Ποιος ειπε οτι του Νικου παει καλυτερα?Την τελευταια φορα μια ημουν μπροστα του εγω μια αυτος και απο ρολαριστες 3ες εφαγε 3 αμαξια(αυτο προφανως λογω προφιλ)..Επειδη εχουμε ανοιξει πολλες φορες με το Νικο εχουμε καταληξει οτι τα αμαξια μας πανε μαζι, μπορει να το επιβεβαιωσει και ο ιδιος..Επισης εχει και aftermarket μπουζιμπουζοκαλωδια και ελευθερο καταλυτη και ramair ενω εμενα ειναι τα παντα μαμα ακομα και το μεσαιο..

Οσον αφορα την 60αρα που λες για τουρμπο κτλ μην ξεχνας οτι το δικο μας στις 7800 που βγαζει τη μεγιστη δυναμη βγαζει πολυ περισσοτερα καυσαερια απο ενα τουρμπο στις 7000 που κοφτιαζει και σκεψου οτι το δικο μας συνεχιζει να αναπνεει ως τις 8300(τοσο εχω δει στο Apexi ενα βραδυ με το Νικο)..Για να εχει ροπη χαμηλα εχει το VVT οποτε δεν κρεμαει λογω εξατμισης..

Ayrton
26-08-06, 12:07
Εγώ, και διορθώστε με αν κάνω λάθος, ξέρω ότι όσο πιο μικρό, τόσο πιο μεγάλη η συμπίεση, και άρα στα χαμηλά είναι πιο καλό, αλλά χάνεις στα ψηλά. Επειδή όμως στα ψηλά ήμαστε ούτως η άλλως πολύ καλοί, δεν σε χαλάει να χάσεις λίγο εκεί. Είδα κάπου ο mechanicaf έχει γράψει ότι έχει 54αρα σωλήνα. Κι εγώ πιστεύω ότι πάνω απο 55 δεν πρέπει να πάς (Μιλάμε παντα για εσωτερικό),Το 60 το θεωρώ πολύ, και δεν ξέρω μήπως για τα μαύρα ενδείκνυται περισσότερο παρά για το ασημί.

Carinaman
26-08-06, 12:16
Μισο..Καταρχας για να ξεκαθαριζουμε τα πραγματα η συμπιεση δεν αλλαζει αν αλλαξεις εξατμιση..Πρεπει να αλλαξεις φλατζα η πιστονια η μπιελες η στροφαλο γαι να αλλαξεις τη συμπιεση του κινητηρα..Αυτο που αλλαζει ειναι το backpressure δηλαδη με απλα λογια το ποσο αντιστεκεται η εξατμιση στο να βγουν τα καυσαερια..

Ayrton αν βαλεις 50αρα τοτε δεν ειναι οτι τραβαει καλυτερα χαμηλα γιατι εστω κι αν γινεται αυτο, ψηλα θα σου κοψει και σε αυτο το μοτερ το ψηλα σε νοιαζει, κιας κερδισεις λιγη ροπη χαμηλα..Γιατι μπορει πχ να κερδισεις 0.3kg*m και 3 αλογα χαμηλα αλλα αν εχεις 60αρα θα κερδισεις 5 πχ αλογα ψηλα και αυτο ειναι που σε νοιαζει γιατι οταν τρεχεις το πας 8αρες..

Εγω ξαναλεω εμπιστευομαι HKS κτλ κτλ και γιαυτο εβαλα 60αρα(εσωτερικη βγαινει 56)..Κι αν ο Νικος ηταν πολυ καλυτερος απο μενα χαμηλα δε θα ετρωγε 3 καροτσες απο ρεπριζ 3ες κιας εχω πιο μικρα λαστιχα..Θα ετρωγε πιο λιγο απλα..

Ayrton
26-08-06, 12:25
το Backpressure εννοούσα!!! :cool:


Εγω ξαναλεω εμπιστευομαι HKS κτλ κτλ και γιαυτο εβαλα 60αρα(εσωτερικη βγαινει 56)..

Εδώ και εσύ λές ότις έχεις 56άρα..... (όπως είπα και εγώ και ο Ηρα, μιλάμε για εσωτερική διάσταση πάντα!!!)

Carinaman
26-08-06, 12:31
Ναι τωρα το ειδα που το ειχε γραψει ο Ηρακλης απλα καλυτερα να τα λεμε σε εξωτερικες γιατι ο εξατμισας σε εξωτερικες τα λεει, δηλ αν πας και του πεις θελω 55αρα θα σου φτιαξει 55αρα εξωτερικη..

toyota mania
26-08-06, 15:26
Ανεφερα εσωτερικη λογω το οτι ολοι οι σωληνες δεν εχουν την ιδια διαμετρο υλικου π.χ το μεσαιο της SEBRING που εχω εχει πιο χοντρα τοιχωματα απο την μαμα εξατμιση.