PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοηθεια Plz


ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
21-05-06, 18:17
Εχω ψηθει να βαλω ενα ελευθερο φιλτρο K&N στην γριουλα μου ΕΕ-90 αξιζει τον κοπο ή τσαμπα θα πανε τα ευροπουλακια μου? (Ειμαστε και φοιτητες μην το ξεχναμε!)

spyros_45
21-05-06, 19:31
Φίλε μου αν είναι καρμπυρατερ γνώμη μου είναι οτι αξίζει. Αν έχει καταλύτη δεν νομίζω να αξίζει σκέτο φίλτρο.

akis308
21-05-06, 19:38
Εγώ το έβαλα την Τετάρτη. Δεν μπορώ να καταλάβω ουσιαστική διαφορά, εκτός από τον ήχο που έχει αλλάξει προς το καλύτερο.
Εμένα βέβαια είναι το 1,6, στο δικό σου μπορεί και να δεις διαφορά. Πάντως η καλύτερη λύση είναι να βρείς κανά μτχ...

spyros_45
21-05-06, 19:44
Εγώ πιστεύω πάντως πως θέλει επαναπρογραμματισμό ο εγκέφαλος για να δεις ουσιαστική μικρή διαφορά ¶κη. Πράγμα βέβαια που σημαίνει αύξηση της κατανάλωσης ώστε να ρυθμιστεί η σωστή αναλογία μίγματος. Και με μια εξατμισούλα μετά θα είσαι κομπλέ.

akis308
21-05-06, 20:09
Κοίτα να δεις... Μικρές διαφορές στη ροή του αέρα Μπορεί να τις ρυθμίσει ο εγκέφαλος ,ο οποίος δεν επαναπρογραμματίζεται(θέλεις ή παράλληλο ή άγραφο). Το καλό στα δικά μας είναι ότι ο αισθητήρας ροής του αέρα είναι ακριβώς πριν την πεταλούδα, Οπότε θα συνεχίσει να μετράει σωστά για το τι μπαίνει, ακόμα και με χοάνη, τπ θέμα είναι αν τα μπέκ και η αντλία μπορούν να σε καλύψουν σε καύσιμο.

spyros_45
21-05-06, 20:31
¶ στάδιο ρε συ ¶κη. Φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση. Δεν νομίζω αντλία και μπεκ να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν. Το ξέρεις οτι τα περισσότερα αυτοκίνητα του group vag με μια απλή χοάνη ή ένα φίλτρο ελεύθερο αρχίζουν το ρετάρισμα? Παθών ο ξαδελφός μου με ένα Ibiza.

akis308
22-05-06, 00:11
αααα... Α στάδιο εντάξει.Και τα G6 έχουν το ίδιο πρόβλημα πάντως, ένας φίλος έβγαλε τον πνίχτη (σωλήνας που φαίρνει τον αέρα στον παπά)
και ψηλά ήταν απελπισία....
Η αντλία θα ανταπεξέλθει λογικά, για τα μπέκ.... ποτέ δεν ξέρεις....
Τέλος πάντων, Φίλε Παναγιώτη βάλτο, μόνο και μόνο για τον ήχο αξίζουν 40~50ε...

SavvasKE35
22-05-06, 08:56
¶ στάδιο ρε συ ¶κη. Φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση. Δεν νομίζω αντλία και μπεκ να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν. Το ξέρεις οτι τα περισσότερα αυτοκίνητα του group vag με μια απλή χοάνη ή ένα φίλτρο ελεύθερο αρχίζουν το ρετάρισμα? Παθών ο ξαδελφός μου με ένα Ibiza.


ενα αισθητηρα που ειχε μεσα στο μαμισιο φιλτροκουτι, ο φιλος σου με το ibiza που τον εβαλε μετα?Και αν τον εβαλε, (ή τον καλυψε με μαυρη μονωτικη ταινια) ποσο κοντα στην χοανη τον εβαλε?




Εγώ το έβαλα την Τετάρτη. Δεν μπορώ να καταλάβω ουσιαστική διαφορά, εκτός από τον ήχο που έχει αλλάξει προς το καλύτερο.
Εμένα βέβαια είναι το 1,6, στο δικό σου μπορεί και να δεις διαφορά. Πάντως η καλύτερη λύση είναι να βρείς κανά μτχ...


καμια διαφορα με τα φιλτρα, αν δεν εχει αλλες μετατροπες σοβαρες.


Εγώ πιστεύω πάντως πως θέλει επαναπρογραμματισμό ο εγκέφαλος για να δεις ουσιαστική μικρή διαφορά ¶κη. Πράγμα βέβαια που σημαίνει αύξηση της κατανάλωσης ώστε να ρυθμιστεί η σωστή αναλογία μίγματος. Και με μια εξατμισούλα μετά θα είσαι κομπλέ.


δεν επαναπρογραμματιζεται, και οντως ο μαμισιος εγκεφαλος κανει μικροδιορθωσεις.


Φίλε μου αν είναι καρμπυρατερ γνώμη μου είναι οτι αξίζει. Αν έχει καταλύτη δεν νομίζω να αξίζει σκέτο φίλτρο.


δεν αξιζει μια.


Εχω ψηθει να βαλω ενα ελευθερο φιλτρο K&N στην γριουλα μου ΕΕ-90 αξιζει τον κοπο ή τσαμπα θα πανε τα ευροπουλακια μου? (Ειμαστε και φοιτητες μην το ξεχναμε!)


παλι δεν αξιζει μια, μην πετατε λεφτα, φατε τα.

spyros_45
22-05-06, 09:14
Σάββα για τα καρμπυρατεράτα θεωρώ πως το μοτερ αναπνέει και αποδίδει πολυ ευκολότερα. Όσον αφορά τον ξαδελφό μου με το ibiza τα ξύλωσε όλα τα μαμά. Δε νομίζω να πήρε χαμπάρι για τον αισθητήρα που λες.

ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
22-05-06, 18:45
Ρε παιδια το προβλημα ειναι πως δν αναπνεει σωστα με το μαμα φιλτρο και την μεγαλυτερη πεταλουδα που εβαλα. Ιδιως ψηλα στην 3η νιωθω οτι στεγνωνει (6-6.500) και σκεφτομαι μηπως παρει λιγο αερα με το ελευθερο φιλτρο.

akis308
22-05-06, 20:22
Κάτι μου λέει ότι το πρόβλημα είναι ότι παίρνει ήδη πολύ αέρα...
Να μαντέψω κάτι;;;
Χαμηλά σκοτώνει ,αλλά ψηλά τζίφος;;;

pwpwpali
22-05-06, 20:40
αν στεγνωνει το μοτερ θεσ καυσιμο οχι αερα...μια δοκιμη χωρισ καθολου φιλτρο θα σε διαφοτιση θα ψωφιση περισοτερο ψιλα.

spyros_45
22-05-06, 22:18
1)Καλό είναι τέτοιες εποχές να αποφεύγονται οι δοκιμές χωρίς φίλτρο.2)Το οτι στεγνώνει είναι σχετικό. Πότε σου στεγνώνει η τρίτη? Όταν σπας πρωτη και δευτέρα ή ακόμα και σε ρεπρίζ, αν ανοίξεις δηλ μόνο την τρίτη?

akis308
22-05-06, 22:33
1)Καλό είναι τέτοιες εποχές να αποφεύγονται οι δοκιμές χωρίς φίλτρο.2)Το οτι στεγνώνει είναι σχετικό. Πότε σου στεγνώνει η τρίτη? Όταν σπας πρωτη και δευτέρα ή ακόμα και σε ρεπρίζ, αν ανοίξεις δηλ μόνο την τρίτη?
Χε χε... Λες να είστε ομοιοπαθείς;;;

spyros_45
22-05-06, 22:39
Έλα ντε? Και γω αυτό σκέφτηκα...μυστήρια πράγματα.

Geo!
23-05-06, 23:23
Παναγιώτη... εδώ και 2 βδομάδες έβαλα μια φιλτροχοάνη της Green! Δεν περίμενα να πάρω κατι... μόνο και μόνο για τον ήχο! Απλά είδα λίγο γρηγορότερο ανέβασμα στις στροφές (γύρω στις 3000rpm) και καλύτερο τράβηγμα, μην φανταστείς όμως καμιά τρελή διαφορά! Ελπίζω μόνο τώρα το καλοκαίρι να μην πνίγεται ο κινητήρας από τον ζεστό αέρα! Πάντως αν βάλεις ελεύθερο φίλτρο, ξέρεις πως δεν θα αλλάξει ο ήχος.

ΠΑΡΟΥΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
24-05-06, 21:32
Ρε Γιωργο το προβλημα δν ειναι ο θορυβος ουτε θελω να ακουγεται το μοτερ απλα θελω να δουλεψει πεταλουδα θα κοιταξω μηπως βρω κανα μεταχειρω και βαλω (λιγο δυσκολο βεβαια!)