PDA

Επιστροφή στο Forum : Κιβώτιο Σχέσεων


stm2001gr
30-03-06, 11:32
Hello! Δεν βρήκα κάτι μέσα στο site που να ξεκαθαρίζει στα νεογνά σαν κι εμέ, ποίο σασμάν κουμπώνει πού. Συγχωρέστε με αν κάπου συζητάτε το θέμα αυτό και δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου.
Ως γνωστόν το 4afe και 7afe 1600ccκαι 1800cc αντιστοίχως φορούν το ίδιο κιβώτιο σχέσεων. Το 4e-fe 1300cc είναι διαφορετικό και από ότι έχω καταλάβει δεν κουμπώνει στους δύο παραπάνω κινητήρες.
Στην κατοχή μου έχω ένα 4afe με το απλό 5αρι κιβώτιο. Είμαι στον πειρασμό να το μετατρέψω γιατί είναι αρκετά αδύναμο. Απ΄το μυαλό μου λοιπόν περνάει το 4age σε ότι έκδοση βρω η κανένα 1800~2000 και να το πειράξω. Από κιβώτιο όμως, αυτό που έχω στο μυαλό μου και δεν μπορώ να το αποβάλλω, είναι η τοποθέτηση ενός 6ταχυτου. Η ιδέα ότι μπορεί να κουμπώσει και στον υπάρχον κινητήρα με εξιτάρει μιας και είμαι στα πρόθυρα για δίσκο πλατό. Η αγορά ολόκληρου τροπετου είναι καλή περίπτωση σε αντίθεση με την τιμή. Συνήθως 4age με ποίο κιβώτιο κυκλοφορεί?
Αφήνουμε τα αυτόματα για τις γιαγιούλες να κάνουν και καμιά γρήγορη εκκίνηση.

MARMEL
30-03-06, 19:01
βαλε ενα g6 αν θες κοντο. στον κινητηρα σου κουμπωνουν ολα τα 1600-1800 σασμαν. οπως επισης στην χελωνα του σασμαν σου κουμπωνει και 5αρι απο 1300

stm2001gr
12-06-06, 08:25
Ψάχνομαι για 20ν. Πήγα τη θεσ\νικη στον Καραγιαννούδη και μου ανέφερε ότι τα δικά του μοτέρ έχουν το σωστό μαμα σασμαν! Οί υπόλοιποι δίνουν ότι νανε από 4α και το αμάξι μετά δέν πάει βήμα! Το 20ν έχει διαφορετικό κιβώτιο από το 4afe? Μηπως μου έλεγε παραμύθια?

MARMEL
12-06-06, 16:11
της χαλιμας? :lol:

stm2001gr
13-06-06, 09:04
Νομίζω ότι ο τύπος προσπαθεί να φέρει τον πελάτη σε αδιέξοδο, με μόνη λύση την επιχειρησή του, που δέν έχει και τις καλύτερες τιμές.Έτσι θα επιβεβαιώσω όλλα όσα μου είπε κι ας μου φάνηκαν ψέματα. Μπορεί να κάνω λάθος εγώ.

MARMEL
16-07-06, 23:38
γιατι με σασμαν απο 4AFE δεν θα παει βημα?
σχεδον τα ιδια ειναι και ισως ενα τσικ πιο κοντο του 4AFE.εγω αν ειχα την επιλογη θα το εβαζα

ddeus2003
17-07-06, 02:19
Το σασμαν του 4afe ειναι αρκετα καλο απο εμπειρια προσωπικη που εχω μαζι του! Οχι ισως οσο καλο οσο το 6αρι αλλα εμενα με εχει ξελασπωσει απο πολλες δυσκολες στιγμες. Ενδεικτικα αναφερω το τελικιασμα καθε σχεσης στον κοφτη(τα κοκκινα ειναι στις 6250 αλλα παει κοντα τις 6500)

1η--->58km
2η---->98Km η 100 με 2 κοφτες
3η---->140km
4η---->κοντα 180km
5η---->οσο παει γιατι δεν το εχω τερματισει ποτε

stm2001gr
18-07-06, 12:24
4η 190 km
5η 230 αλλά δεν θυμάμαι καλά.
βρήκα και ένα 20v silvertop με μπλοκέ διαφορικό. το σασμάν πρέπει να είναι από black top. όλα μαζί 1300
καθυστερώ όμως για το θέμα το οικονομικό.

MARMEL
18-07-06, 12:29
το μπλοκε καλη φαση. το σασμαν ειναι εξαρι ομως?
δε θα ελεγα οτι το εξαρι μπορει να σταθει στο πενταρι.........

pwpwpali
18-07-06, 15:35
οχι ενα 180 παει η 4η κ η 2α 95 παει κ 98 με κοφτες....κ η 3η θελει λιγη κλιση κατηφορικη για 140 σε ανηφορα σχιστου βαραει 132-133 με απο΄τελεσμα να φαω μια τσουνα τσαμπα....<κοφτης ενω δεν τον περιμενα φυσικα>

Carinaman
19-07-06, 11:31
Λοιπον..Τα πρωτα ασημοκαπακα(91-93) φορανε το ιδιο σασμαν με τον 4A-FE, κωδικος C-52..
Απο εκει και περα φορανε το C-56, ιδιο με του blacktop το οποιο ειναι αρκετα πιο κοντο σε ολες, ειδικα 3η και 4η..

Με το σασμαν του 4Α-FE δεν ημουν και πολυ ευχαριστημενος απο τις επιδοσεις του blacktop μου..Οταν ομως εβαλα το 5αρι του...Αυτο ηταν!Τρελη διαφορα..Το χρειαζεται το κοντο 5αρι..

stm2001gr
20-07-06, 10:58
Τα χλμ που έγραψα είναι από το 4afe και δεν χωράει αμφισβήτηση το βλέπω αρκετά συχνά στο δικό μου. Το σασμαν του blacktop που μου έδινε μαζί με το ασημοκάπακο μοτέρ ήταν μπλοκέ πεντάρι.

ddeus2003
21-07-06, 03:51
Και εγω τα εχω τεσταρει στο δικο μου αμαξι τα χιλιομετρα με την διαφορα ισως οτι την τεταρτη δεν την εχω αφησει να τερματισει ποτε μιας και για να πιασω 190 χιλιομετρα που λες θελω αεροδρομιο. Οποτε ουτε λογος για κοντρα μεχρι τοσα χιλιομετρα αρα δεν υπαρχει και λογος να τρελανω το αμαξι με τοσα χιλιομετρα

toyota mania
21-07-06, 09:42
Και εγω τα εχω τεσταρει στο δικο μου αμαξι τα χιλιομετρα με την διαφορα ισως οτι την τεταρτη δεν την εχω αφησει να τερματισει ποτε μιας και για να πιασω 190 χιλιομετρα που λες θελω αεροδρομιο. Οποτε ουτε λογος για κοντρα μεχρι τοσα χιλιομετρα αρα δεν υπαρχει και λογος να τρελανω το αμαξι με τοσα χιλιομετραΓιατι ετσι,μηπως εχει πεσει η αποδοση του FE;Ποσα χιλιαμετρα εχεις;Στο δικο μου η τεταρτη πιανει κοφτη ακριβως στα 200 με 6700 σαλ και στις 6000σαλ η πεμπτη εχει 215 χ.α.ω.

stm2001gr
21-07-06, 13:24
Επειδή έπαιξα με τους αισθητήρες του κινητήρα και κοίταξα και στο service manual, κάθε αισθητήρας έχει μία ανοχή. δηλ 2 αισθητήρες ταυτόχρονα στις ίδιες συνθήκες, έχουν κάποια απόκλιση στις τιμές της εντολής που στέλνουν στον εγκέφαλο. Άλλες φορές αποκλίνουν προς το καλύτερο και άλλες προς το χειρότερο. Σε αυτό βασίζονται και οι εταιρίες που πουλάνε καλύτερης ποιότητας εξαρτήματα.
Πιστεύω δηλαδή ότι μπορεί από το ηλεκτρονικό κύκλωμα να επηρεάζονται 2 κινητήρες του ίδιου τύπου. Ακόμη και ο κόφτης να μην μπαίνει στις ίδιες στροφές. Μιλάω όμως για μικρές αποκλίσεις και όχι για 500 στροφές. Ίσως 50 ~ 100 που δεν πολυφαίνονται στο στροφόμετρο.

Εγώ το πλακώνω σε κόντρες μέχρι τα 180 με 4η μίας και παραπάνω δεν έχει ροπή και αργεί να φορτώσει, και επειδή δεν βλέπω το λόγο να ζορίσω περισσότερο το μοτέρ. Το έχω πάει όμως για δοκιμή και όντως άργησε με λάστιχα 190 15".

Ψιλοξεφύγαμε από το θέμα.

Δύσκολη επιλογή του σασμάν και κοστίζει η δεύτερη αντικατάσταση σε περίπτωση που δε σου κάνει.
Το 6 αρι έχει τόσο ψηλό λεβιέ? μεγάλη διαδρομή έχει ο λεβιές μου (4afe) και τσατίζομαι γιατί χάνω χρόνο στις αλλαγές, χώρια που κινδυνεύω να βάλω καρφωτή.
Πέρασε πάντως από το μυαλό μου η ιδέα να κοντύνω το λεβιέ, για να μικρύνω το χρόνο αλλαγής της σχέσης, αλλά θα χρειάζεται περισσότερη δύναμη.
Αν βάλω κιβώτιο από g6 πρέπει να αλλάξω και λεβιέ?

ddeus2003
21-07-06, 13:28
Δεν την εχω τερματισει την τεταρτη Ηρακλη γι αυτο δεν γραφω τα ακριβη χιλιομετρα! Η αποδοση δεν εχει πεσει ομως το αμαξι δεν υπαρχει λογος να το σκιζω με τεταρτη τοσο ψηλα μιας και σου ξαναλεω οτι κοντρα μεχρι 200km δεν παιζει να βαλω οποτε γιατι να το ζορισω χωρις λογο. Ασε που σκιαζομαι κιολας μην γινει καμια στραβη με τοσα πολλα χιλιομετρα, οποτε δεν τιθεται θεμα

toyota mania
21-07-06, 14:20
Δεν την εχω τερματισει την τεταρτη Ηρακλη γι αυτο δεν γραφω τα ακριβη χιλιομετρα! Η αποδοση δεν εχει πεσει ομως το αμαξι δεν υπαρχει λογος να το σκιζω με τεταρτη τοσο ψηλα μιας και σου ξαναλεω οτι κοντρα μεχρι 200km δεν παιζει να βαλω οποτε γιατι να το ζορισω χωρις λογο. Ασε που σκιαζομαι κιολας μην γινει καμια στραβη με τοσα πολλα χιλιομετρα, οποτε δεν τιθεται θεμαΕνταξει συμφωνω,σε κοντρα δε πας μεχρι κοφτη,γιατι το δικο μου μετα τις 6300 κρεμαει,αλλα σε εθνικη δεν ετυχε να παιξεις με κανενα;

Υ.Γ Δεν εχει κανενα απολυτως προβλημα ο FE με το στροφαρισμα,μα κανενα απολυτως,αρκει να εχει καλα υγρα γενικως και ειναι αλεξισφαιρος.Οταν μπει ο e-manage θα στροφαρει 7200 με δυναμη.

pwpwpali
21-07-06, 17:02
σε 111 μιλαω ομως

ddeus2003
22-07-06, 01:16
Μπα στην Εθνικη μονο προς Πειραια εχω ανοιξει και παντα το πολυ μεχρι 190! ΔΕΝ μασαει το τουτου, αλλα με φοβιζει με το πολυ ελαφρυ του τιμονι και με τις μετριες πορτοκαλι kayaba αναρτησεις χωρις χαμηλωμα οποτε δεν παω ψαχνοντας.

toyota mania
22-07-06, 09:16
Μπα στην Εθνικη μονο προς Πειραια εχω ανοιξει και παντα το πολυ μεχρι 190! ΔΕΝ μασαει το τουτου, αλλα με φοβιζει με το πολυ ελαφρυ του τιμονι και με τις μετριες πορτοκαλι kayaba αναρτησεις χωρις χαμηλωμα οποτε δεν παω ψαχνοντας.Μπραβο σου,εισαι πολυ "μυαλομενος" οπως λενε και στο χωριο μου,αν και μικρος στην ηλικια.Ειναι πολυ σημαντικο να ξερεις τα ορια και τις δυνατοτητες του αυτοκινητου σου, αλλα και των δικων πραγμα πολυ σπανιο σημερα για την ηλικια σου.Οι περισσοτεροι περνουν το αυτοκινητο του μπαμπα, που τις περισσοτερες φορες ειναι μαμα,για να μην πω παρατημενο και κανουν ενα σωρο μαλακιες στο δρομο.

ddeus2003
22-07-06, 11:42
Γι αυτο φιλε Ηρακλη 3 χρονια που οδηγαω τωρα δεν ειχα κανενα τρακαρισμα, ουτε μια τοση δα γραντζουνια. Υπαρχουν αλλοι που στριβουν τρεχουν κανουν ρανουν! Εμενα τα ορια μου ειναι πριν του αμαξιου! Αν θες την αληθεια μπορω να το παω κι αλλο αλλα μεσα στην πολη ζουμε, ποτε δεν ξερεις τι μπορει να συμβει. ΑΝτε και εγω ξερω να το πηγαινω και σε μια τυφλη πχ στροφη εχει χωμα στην εξοδο της, ή λαδια, ή νερο μετα δεν θελω ουτε να το σκεφτομαι! Καλυτερα λιγο κοτα και ζωντανος παρα ριψοκινδυνος και με το ενα ποδι στον ταφο.

ddeus2003
22-07-06, 11:47
Εσεις με τα κιβωτια σας ειστε ευχαριστημενοι απο αποψη αντοχης και λειτουργικοτητας? Εμενα γρατζουναει σε πρωτη και δευτερα και γενικα ειναι λιγο ταλαιπωρημενο! Οι μαμα βαλβολινες δεν ευνοησαν ποτε την γρηγορη οδηγηση κοντα στον κοφτη μιας και δεν παιρνει ευκολα την επομενη ταχυτητα! Εχεις την αισθηση οτι τα γραναζια μεσα πλεουν σε νερο! Καποια στιγμη πρεπει να βαλω γραφιτη και να ησυχασω!

toyota mania
22-07-06, 14:17
Οι μαμα βαλβολινες δεν ευνοησαν ποτε την γρηγορη οδηγηση κοντα στον κοφτη μιας και δεν παιρνει ευκολα την επομενη ταχυτητα! Εχεις την αισθηση οτι τα γραναζια μεσα πλεουν σε νερο! Καποια στιγμη πρεπει να βαλω γραφιτη και να ησυχασω!Φυγε μακρια απο λιπαντικα toyota,δεν ξερω ποιας εταιριας ειναι αλλα ειναι αχρηστα.